17 Mart 2013 Pazar

"Mantıklı öneri..."


MM.

Mantıklı bir öneri



 Bulaşık Makinası kullanan tüm tanıdıklarınıza iletin lütfen

 Kullandığımız deterjanların hem  çevre hem de sağlıgımız  üzerinde son derecede
 olumsuz etkileri var, bilindiği gibi.

 Özellikle yemek yedigimiz kapların temizlenmesinde kullanılan
 deterjenlarin cok iyi durulansa bile kalıntı bıraktığı biliniyor.  uzun
 yıllar boyunca bu kalıntılar gıdalarımıza bulaşıyor ve böylece
 sindirim sistemimize taşınıyor. Petrol esaslı kimyasal maddelerden
 oluşan ve son derecede güçlü olan bu kimyasallar kronik hastalıkların
  tetikleyicisi.
  Bu kimyasallar kanalizasyon sistemine karışıyor oradan da nehirlere
  gollere ve denizlere. Bu sentetik kimyasallar denizlerde de besin
  zincirine bulaşarak tekrar sindirim sistemimize geri dönüyor, ne yazik ki.

 Bir süre once bir deneye basladım ve bulaşık makinasında MAİ SABUN (YANLIŞ OLARAK ARAP SABUNU DA DENİYOR) kullandIm. Daha önce doktor tavsiyesi ile çocuklarin biberonlarının temizlenmesinde kullanmıştım doğal ve zararsız olduğunu biliyordum. Bulaşık makinesinde ne sonuç alacağımı merak ettim.

Sonuç harika! Bulaşıklar ter temiz pırıl pırıl oldu.

MAİ SABUN hem çok daha ucuz, hem de çok daha doğal. Çevredeki kirlilik
etkisi de çok daha az.
Bulaşık makinasının deterjan gözüne dolduracak kadar koyup kapağı
kapatıyorsun  .  MAİ SABUN macun gibi, sıcak su ile rahatca eriyor.
Bu deneyden sonra internettende araştırma yaptım, pek çok kişi bu
metodu kullanıyormuş

PARLATICI BÖLÜMÜNE DE ELMA SİRKESİ KOYUYORUM (ama
üzüm sirkesi değil..özellikle elma sirkesi)..
.

SONUÇ HARİKA!!! YILLARDIR BUNU UYGULUYORUM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder