2 Eylül 2010 Perşembe

"HAYIRLI RAMAZANLAR..."



İstanbul'da sık sık gittiğim bir lokanta vardır.
Alkollü içki satmayan,geleneksel bir lokanta.
Her ramazanda dükkanın önüne dev bir pankart
asar ve"Hayırlı Ramazanlar"derdi.
Birkaç gün önce bu lokantaya gittim.Pankartı
asmamış.
Patrona,"Ne o,bu yıl ramazan gelmedi mi?"diye sordum.
"Geldi ama gitti"dedi.
Şaşırdım."Nasıl"dedim.
Ramazanın 1.günü pankartı asmış.
Hemen"birileri"gelmiş.
"Bu pankart siyasi maksatlı,indirin"demiş.
Patron,"Ne siyasi maksadı.Her yıl astığım pankart.
Depodan çıkardım"demiş.
"O zaman hemen yeniden depoya kaldır.
Seneye ramazanda asarsın"demişler.Kaldırmamış.
Ertesi gün bir daha gelmiş aynı"birileri".
Kaldırmış mecburen.
"Başka pankart da yaptıramadım.Ne yazacağımı
bilemedim.İyi ramazanlar desek olmaz.Bu yılı
hayırsız bir ramazanla geçiriyorum"dedi.
Not: Bu restoranın sahibi referandumda
"Evet"diyecekti.Şimdi kararını gözden geçiriyor.

Fatih ALTAYLI -Haber Türk (2 Eylül 2010)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder